2:a advent

Har nyss varit och simmat. Det var skönt, man blir så avslappnad efteråt. Strax ska vi iväg på julmarknad på hägnan och kika. Fota lite åt far. Efter det blir det middag på berget, köttbullar och potatis och sånt. Blir ju nästan hungrig...
Imorgon har jag skola 8.15 (!) shit pommes. JAg som klivit upp 10 - 10.30 varenda dag denna vecka.... Omställning. Jag har skola 3 dagar och förhoppningsvis ett möte med handledaren också. Mailat 2 ggr men har ej fått svar. WHY???
JAg vill ju liksom veta. Imorgon ringer jag. JAg funderar på vad han kan göra som gör att han inte kan svara mig. Sitter han strandsatt i Thailand? Sjuk? Datorn kraschat? Mailen gått sönder? Kolat? Så många frågeteckan. Så lite svar.

Ikväll är det dags att tända ljus numero 2 på adventsljusstaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0