Årets listan

Jahapp, dags att summera året som gått, detta göres bra med den berömda "årets" listan. Jag kanske har glömt något, men har samlat inspiration från lite olika bloggar osv. 

 

Årets syssla: Uppsatsen!
Årets framgång: Psykologi D
Årets finaste stund: Finns många, julafton, min födelsedag, 
Årets onödigaste räkning: Tv-avgiften
Årets tristaste: Sommaren försvann
Årets mest uppskjutna sak: Plantera om blommorna
Årets största globala grej: Miljön
Årets tv-upplevelse: Gossip Girl
Årets inflation: Bloggar
Årets mest imponerande: Att jag lyckades ta mig ner för kåbdalis på slalomskidor
Årets trevligaste: Att vi flyttade till legga
Årets internet 1: ltu.se
Årets internet 2: publishme.se
Årets internet 3: bloggar
Årets bästa tv-kanal: tv3, tv4 och kanal 5
Årets resa: Abisko/Trollsjön
Årets roligaste: Björnfällan
Årets sportsliga besvikelse: Att det inte blev mer skidor för mig
Årets plats: My home
Årets mysterium: vart tar alla pengar vägen?
Årets mest spelade låt: Infinity 2008
Årets hemlighet: Meh!
Årets konstigaste: Lågkonjunkturen
Årets bästa inlägg på denna blogg enligt mig: 

 http://publishme.se/12915/entries/article/23969160/
Årets viktigaste förändring: vårt hem

Årets film: Horton, Dagboken, Zohan

Årets bok: Lyckan, kärleken och meningen med livet, samt tisdagarna med Morrie, 

Årets lärdom: Fånga dagen
Årets spel: yatzy
Årets ångest: Uppsatsen...
Årets ångest 2: jobb
Årets ångest 3: Intern redovisningstentan
Årets YES!!!: Intern redovisningstentan
Årets känsla: Vart tog året vägen?
Årets nyhet: Mat kostar
Årets massmediala händelse: Obama vann
Årets intresse: Fotografering
Årets fest: Björnfällan

Årets julklapp: Massagebänken, hushållsmaskinen och Pentikfilten :)

Årets tråkiga: Folk som inte kan skilja på mitt och ditt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0