Från arbete till jobb

Det känns i fötterna att man har sprungit runt en hel dag på jobbet. Efter jobbet målade jag garaget hemma, från arbete till jobb. ;D Jag tycker om att måla, det är liksom meditativt på något sätt. Vad som nu målas kanske är ovidkommande. Undrar hur mycket man skulle kunna analysera från mitt svabbande med penseln? Very Freud.
Nu sitter jag äntligen ner, på min säng och ska försöka transkribera några rader. Ikväll är det nämligen "Gossip Girl"!! Vilket betyder tv-kväll med godis :D Grey´s har tyfligen nåt uppehåll men R var gullig och spelade in det förra avsnittet åt mig när jag missade det så det kan jag se istället.

Idag fick vi vår första hyra. Känns stort. Känns så...vuxet. Känns läskigt att binda sig vid en stående utgift varje månad. Är det ett tecken på att jag bott hemma för länge för att det ska vara bra för min personliga utveckling? Jaja, har sparat en massa kosing iaf. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0