Happy Midsommar!

Idag hade vi lite över gränserna fika i Bjurs. Min morfar från Finland kom och hälsade på den svenska landsbygden och R:s släktingar. Det var riktigt trevligt! Synd bara att det inte var så bra väder men...det var roligt i alla fall :D Först åt vi lite smörgåstårta hos en faster, sedan husesyn och sist fika hos farföräldrarna. Mätt blev man!
Morfar hämtade och tig med sig lite björkris, så nu får jag och R en saunavasta var! :)

Jobbade ju förresten också idag. 2 vikarier på midsommaraftons morgon och tusen olika maträtter som ska tillagas på olika sätt, det kan bara sluta i kaos. Men det gick bra. De tyckte det var jättegott och mådde bra, då har jag gjort mitt jobb och jag är nöjd. Men stressigt var det. Jag fick tom gå övertid...

Snart ska vi fara iväg till Fällträsk och fira midsommar med Emil och Linnea. Jag är näästan lite hungrig. Men man blir ju, det brukar ju ta ett tag innan man grillat och så.
Har för övrigt köpt 1 påse chips, 1 påse ostkrokar och 1,5 kg godis. Ja, vi lär bli mätta nån gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0