Luleå Cruising

Igår var det Luleå cruising på stadens torg och gator. (Polisen stod på torget) ja det var i princip mer poliser än vanligt folk. Men det är bra att de syns och verkar preventivt för samhällets ordning. En polis kom fram igår och frågade när Emil stod och tittade ner i Camarons djupa gap (motorrummet): "Är det något fel som är trasigt?"
haha. Det var kul. Tänk att dom har humor dom där. Fast det kanske man måste ha för att kunna arbeta med samhällets baksida.
Många fina bilar var det, men även en massa härk. En salig blandning av diverse motordrivna fordon.
Jag såg "min" corvette också. Då var kvällen räddad. :P


Emils Camaro.

Hade haft tenta på förmiddagen, får väl se hur den gick. Kan vara så att jag föll på sista frågan. Hmm...

Nu har jag sommarlov! :D (börjar jobba den 10 juni but anyway. Ingen tentaångest!)
Fast jag börjar undra om inte uppsatsångesten är grövre?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0