Trångt - men det går

Nu vet jag hur man baxar in en 37" Samsung tv in i baksätet på en Mercedes sedan. Det är trångt - men det går. Jag slapp ju dra ut tv:n sen men jag hörde att det gick bra. Det var trångt - men det gick.

Nu känns det som att jag har köpt varenda liten städpryl man behöver i en lägenhet. Jag har tom köpt ett par rosa städhandskar. 10 spänn på Rusta. It's the shit,

Saker jag vill ha överensstämmer tyvärr inte med vad jag behöver at the moment. Jag vill ha en systemdigitalkamera och en lila mobiltelefon. Jag behöver en vattenkokare och en brödrost bland annat. En pastaslev och en konservöppnare behövs o också. Liksom en potatisskalare och elvisp. Listan kan göras lång - och det har den gjorts. 

Jag åt nyss upp en påse djungelvrål. Rosa bläckfiskar, rosa S och djungelvrål - mmmm!
Idag var jag ledig och det regnade hela dagen. Jag hade velat ligga på playan och sola och bada... men det gick inte. Istället jobbade jag på min icke-beach 2008 mage och åt en Napoleonbakelse. Den består till 50 % av grädde. I love. 
Imorgon har de för övrigt lovat bra väder. Jag jobbar kväll och börjar klockan ett...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0