Chokladtårtedags

Nu ska jag baka chocolatecake for my b-friend. It´s his B-day tomorrow! :D Men jag glömde min ena present hemma så det blir att fira lite på fredag med. :) Jag har förvisso gett han 2 presenter redan, en morgonrock och 2 filmer. Så han får ingen på sin riktiga födelsedag.

Idag har jag bara pluggat en sväng och solat liiiite men ändå :) det är som att solen märker varenda gång jag tänkt sola för varenda gång jag uttalat högt att "Nu ska jag sola lite" så har den snabbt som tusan stuckit in under ett moln! 



Kommentarer
Postat av: Anni

Då kommer den vara i moln hela sommaren då du är ledig också, eller hur? :D

2008-05-27 @ 18:12:51
Postat av: AASophia

Jag kom på medans jag läste din blogg att jag skulle behöva en kontaktperson. Alltså någon att ringa varje gång jag får lust att antingen:

1. Ta tillbaka T

2. Svepa en kvarting vodka och bli d-y-n-g-r-a-k

3. Röka ett paket cigg inom 1 1/2 timme

4. Tjooa hela natten lång



(Iof finns det inget som säger att jag skulle göra antingen lr. Mest troligt skulle jag göra allt på samma gång...:P)



Hursomhelst skulle du vara perfekt för det ända målet.

Så vill du bli min kontatkperson?

Vänligen kontakta mig per telefon.

Eller så kontaktar jag dig snarast, för det börjar bli svårt att håla mina nyfunna principer!!!

2008-05-27 @ 19:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0