Friday night

Vi ska tydligen ut och fiska ikväll. Kasta efter lite gädda. Dom är så läskiga när man får dem på kroken så det brukar någon annan få ta hand om. Jag drar upp dem, men lejer bort arbetet. That's how its done.

Jag och R åt lunchbuffé på Baan Thai - mkt gott!! Proppmätt blev man, man blir ju mättare plus att det är billigare än att gå ut på kvällen och äta. 75 spänn för hela kalaset, hur mkt mat som helst, dricka, kaffe och kaka och sallad och sånt. Man är ju student.

Idag skulle jag även gå ut och sola en sväng, men tror ni inte att när jag sticker ut näsan genom dörren är solen borta! Helt otroligt.
Men jag som försöker ha ett positivt sinnelag tog med mig både bikini och solisar till bjurs. Här ska det tentapluggas!

Nu ska jag prova min nya underställströja. Den är ceriserosa. Tänkte ha den när jag joggar o dyl.

En liten "dagens"

halsband Efva Attling
örhängen dunno, från stan
skjortklänning H&M
sen har jag svarta tights under det (svinbra!)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0