Sommar

Imorgon är det fredag. Vart tog den här veckan vägen? Jag ska tydligen börja jobba 1 vecka tidigare i sommar... den 9 juni till den 10 augusti. Känns som att jag behöver pengarna och sådär. Tänk om man hade pengar, och kunde planera in minst 2 olika resor under sommaren, en sol och en city liksom... och sedan bara glassa, festa och sola resten av sommaren... Det finns en tid för allt. Denna sommar ska jag jobba så vi kan pyssla i leggan och sådär. Sen när jag får jobb så har jag semester. En lååång skön semester, 12 veckor. Med en solresa och en cityresa.

Hade jag fått resa denna sommar hade jag valt Rom och Kreta. 



och


(bilder från ving.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0