Söndagsmys

Tjoo

Tog en paus i transkriberandet av intervjuer. sitter på sängen med laptopen i knät. Väldigt behaglig arbetsställning. Jag älskar min MacBook! Gårdagens middag blev suupergod! Fläskfil, potatisgratäng, klyftor, sallad, gott vin, citronglass mmm. Sen kom Victoria, Linnea och Daniel förbi och vi spelade massa roliga spel till kl 03. Vi tjejer vann med andra ord 3 eller 4 ggr i rad. yeey! Sista ordet var knepigt för jag fick hjärnsläpp hela tiden och Absolut överens var kul (man ska gissa vad man tror att den andra personen kommer att gissa) gick väl sådär. Det var riktigt nära att jag och Daniel kammade hem spelet men vi föll på mållinjen. ?Visa med gester olika saker man kan göra med snö?. Haha.

 

R ägde sönder i Plump men jag skyller mina 5 plumpar i rad på trötthet och jag tycker den ursäkten var befogad då klockan faktiskt var efter 02.

 

Det kände skumt att det var ljust ute när vi gick och lade oss. Jag vill ha SOMMAR! VÄRME, BAD, SENA NÄTTER, GRILLFEST..  jag förnekar att jag ska jobba i sommar.

 

Ska nu plugga lite jöken och koka lite kaffe. Funderar på om jag ska träna eller rättare sagt vad jag ska träna? Styrke eller kondition? Kanske båda. Gotta train that ass.

Tjii. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0