By the way

Idag har jag agerat fotograf på bokrelease, fars "militärbok". Det var en kvinna som kom fram till mig och frågade vilken tidning jag fotade för. hihi. Nä men det var trevligt. Det är kul å fota. Skulle bara vilja lära mig mer om de manuella inställningarna. Jag vill ju ha en egen Nikon D60... men det lär väl dröja. Lågkonja och examen går inte riktigt ihop. Men uppsatsen är i första fokus först. Sen lågkonja och examen.

Däremot klarade jag båda hemtentorna i Psykologi D kursen! Känns mycket bra. Jag tänkte först inte läsa fil mag, utan bara fil kand. Men det känns bra att man gjorde det när man ändå var "igång" så att säga. Inte väntade nåt år och sen satte sig i skolbänken. Det blir nog svårare och svårare tror jag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0