En 3-dagars

Torsdag blev det middag, fredag blev det vinkväll som blev utekväll och lördag var det 75-årskalas med middag och styrdans. För mig blev det bugg! Det är grymt kul med bugg, skulle vilja lära mig mer av den varan. Fredagen var först hos Sophia som bjöd på vinbärsmums, sen bar det av till Emma där vi drack vin och hade allmänt trevligt. Kvällen avrundades på Olivers och jag har hälsat på Petter. På ett högst pinsamt sätt. Haha. 

Jag: *springer runt där och får syn på Petter, varav jag springer fram och räcker fram handen*
Jag: - Hej! 
Petter: *skakar hand* -Hej?
Jag: - Jag ville bara hälsa på Petter! Hejdå! *springer vidare*

Ibland gäller det att ha självdistans.

Igår fyllde Ersnäs IF 75 bast och vi var på middag med 130 pers nåt. Middagen var bra och vi vann ett presentkort på K-Rauta på 500 spänn. Det var lite som i "what happens in Vegas": Richard payade lotten, men det var jag som drog den. Vems är vinsten? :P

Demokratiska som vi är ska vi dela på den. Haha.

Gårdagens visdomsord från Rosa: Carpe Diem



Kommentarer
Postat av: Anonym

Då var vi lite mer nyktra då? ;)

2008-11-03 @ 18:52:17
URL: http://scorpion1987.blogg.se/
Postat av: Anonym

Var du och tränade på Nautilus idag? Tyckte jag såg dig gå ut vid 14:00isch :)

2008-11-05 @ 16:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0