Konversation med ett mobilsvar

Jag och Sophias mobilsvar har ett speciellt förhållande. Jag tror faktiskt att Sophia har ett liknande med min telefonsvsvarare. Jag brukar ibland prata med den som om Sophia i själva verket var den i andra änden av luren. Det är dock lite tråkigt i längden att inte få något svar. Men den finns alltid där och lyssnar. Plus att den spelar in allt! Hur många sitter och lyssnar och dessutom spelar in allt av dina vänner? Trodde väl det. Här kan du prata hur mycket du vill om vad du vill och den bara lyssnar - och spelar in. Okej, som sagt lite tråkigt i längden faktiskt. Ingen som kommer med kommentarer, eller skrattar åt en eller suckar. Jag föredrar faktiskt att prata med den riktiga Sophia. Really.

Kommentarer
Postat av: Soph

Haha, tack skönt att höra:)

2008-11-19 @ 23:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0