Sommar

Idag när jag hade hängt upp julgardinerna kom jag att tänka på sommaren. Alla har vi varit med om våran egen sommar, med olika minnen. Jag minns till exempel inte att jag jobbade, trots att det var min huvudsysselsättning. Men jag minns när vi for och badade, lite party och tiden mellan midsommar och lulekalaset känns som 1 dag! Och det var 1,5 månad. Men det var kul. Vi fick lägenheten, mycket fix med den, mycket jobb, mycket IKEA, lite fjäll, kusinbesök och sådär. 

Det är snart 1 december. Det känns som nyss vi började skolan för hösten. Förra februari känns som igår.


Idag hade jag besök av en vän *pekar uppåt*. Vi satt och julmyste och drack kaffe med lussebullar och pepparkakor. Mycket trevligt! 

Kommentarer
Postat av: Anni

Vi kan ju tillägga en liten bilolycka som skärrade upp alla lagom mycket också... :P

2008-11-29 @ 12:32:09
URL: http://scorpion1987.blogg.se/
Postat av: men gissa

MEN FÖR I HELVFETE VILKEN GRÄSLIG BILD PÅ MIG!!!! How could you:(

2008-11-30 @ 17:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0