30 års fest

Nyss hemkommen från 30-års kalas. Smörgåstårta, tårta, pastasallad och wine och trevliga prickar!

Jag rullar fram och det är inte pga av samma som fronda sjunger om utan det är mat.

Idag har vi även vart i bushen en sväng och luftat oss lite. Stadsluften tär. haha

Mor min hade satt upp en tavla som jag ritat när jag var mindre än jag är nu. Det är mamma mus, lillan, lilla lillan och dockan. Jag var tydligen förtjust i möss när jag var liten. Ja gossedjur i alla former. 

Ränderna går nog aldrig ur.
Kan det vara någon slags substitut för att jag är allergisk och aldrig hade ett riktigt djur? (Jag hade fiskar).

Jag vet inte. Men jag älskar fluff.



Kommentarer
Postat av: Sis

Kan vara en miss i vår barndom att vi har en förkärlek till fluffiga saker... stackars rich. Men jag har fiskar :)

2008-10-19 @ 20:51:03
URL: http://scorpion1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0