Hårresande

Jag måste klippa håret! Igen! Jag klippte mig i september. Eller slutet på augusti. När jag sitter och pluggar brukar jag alltid kolla in mina hårtoppar (don't ask why, kanske lite mer intressant) och blev chockad. Det ser ut som om jag har blonderat hårtopparna 5 gånger och plattångat det när håret fortfarande varit blött varje dag i 8 veckors tid! Igår rådfrågade jag Sophia som trots att hon tonat håret nu 4 gånger inom en månad typ, ÄNDÅ har superfräscht hår! Inga kluvna toppar whatsoever och långt som Rapunzel herself.

Hon: Använder du produkter i håret? *misstänksam blick*
Jag: Jao... gör jag väl, dom där dropparna som man sätter i topparna är jättebra, det får håret att se minde frizzigt ut! Och de 2 hårkrämerna jag har för frizzigt hår, och den där balsamsprayen och...
Hon: AHA! Där har vi det! Silikondropparna! Det var väl inte så svårt att lista ut?
Jag: Men...men...
Hon: Använd inga produkter i håret!
Jag: *Ser framför mig en sån där prärieboll som blåser i öknen när jag tänker på hur mitt hår skulle se ut utan dessa produkter*

Om jag skulle fara på halloweenfest skulle jag klä ut mig till kråkbo.


Jag måste klippa mig. Det ska vara billigt och det ska vara bra. Som att åka över till Alko i Torneå.

Kommentarer
Postat av: Sophia med Håret

ååh vilken fin komplimang:)

Men nu har du ju fixat det så det är säkert jäättebra nu!;) Annars kan vi ju gå till frisörlinjen o klippa oss?

2008-11-05 @ 16:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0