Höst...höst...höst

Den här tiden på hösten är faktiskt lite deprimerande... Inga löv, ingen sol (knappt), kallt men inte tillräckligt för snö, långt till mörkret vänder... Men den här perioden har en förmåga att gå fort. Man sitter och trycker med näsan i böckerna och livet flyter förbi utan att man är medveten om det. Måste lära sig än det ena än det andra. 
Men det som är bra är att man knaooast behöver känna att man måste gå ut, utan kan sitta inne, dricka te med tända ljus och se på alla roliga tv-program (och våldsfilmer som R tvingar mig att se). Men ibland får jag också välja. I helgen valde jag "Made of honor" med Patrick Dempsey. Det tog en evighet att hitta den eftersom att jag trodde filmen hette "Brides best man" och skådisen "Peter Dempsey". 

"Men hallå!! hur svårt kan det vara? Filmen heter ju Brides best man och han heter Peter Dempsey!"
"Jag hittar den inte"
"Men är du dålig på att leta???!,"

And so on. Tills jag kom på rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0