Lågkonjan får bestämma

Igår tror jag att jag gjorde en investering. Dom hade 50% off på en svart jacka, i ylle. Inte en lång utan en kort modell och dubbelknäppning. 250 spänn är ju chill! Och tänk då om man kan ha den i flera år? En jacka har man ca 3 år, vilket skulle ge en avskrivning på 83 kr per år. och 16 kr per månad som jag kan använda jackan. Ett fynd. Den fanns även i rött. Jag stod ca en halvtimme och valde mellan de båda. Fast den var ju så billig att man hade kunnat köpa båda. But anyway. En svart kan man ha "oftare" eller vad ska man säga, den är mindre beroende av vad man har på sig i övrigt. Plus att min fjällräv är röd. Och en svart kan man matcha till fler sjalar. Men en röd är så fin! Ja, ni ser mitt problem. Men om man tänker lågkonja så är det bättre att löpa en svart. 


Om Lågkonja.


Om högkonja.

Piccs från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0