Nu är det gjort

Båda hemtentorna har lämnats in. Känns konstigt. Men jag har inte "semester" nu som vissa andra... utan nu tar diskussionsdelen vid på uppsatsen, eftersom det är det enda jag kan göra nu när jag har skickat in det andra till min handledare. Jobbigt. Igår firade vi tentorna med pizza och idag ska vi ha middagsbjudning för R:s mor, mormor och moster. 


På lördag ska vi på 75-årskalas med Ersnäs IF, det blir en 3-rätters även då. Det betyder ju att vi måste äta något gott även imorgon för att hålla kedjan liksom. Jag är lite sugen på tacos. Eller att grilla! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Goooood mat! Kyckling med ädelost och bacon är såå gott! Tänk om man skulle göra det ikväll? :)

2008-10-31 @ 10:52:05
URL: http://scorpion1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0