Update

Känns som att det var ett tag sen man updated. Inte så mkt som har hänt doh... Jag skriver fortfarande på uppsatsen (som jag inte vågar skicka in för granskning eftersom jag är livrädd för att få backning på ALLT), Igår var vi på teater och såg en version av Romeo & Julia. Den var bra, det är speciellt med teater, jag vet inte vad, men det är som häftigt. Just den föreställningen, i just detta nu, är det bara vi i denna sal som kan se. Hur föreställningen blir nästa gång, vet man inte. Det är unikt. Bara för oss. 

Jag har äntligen köpt min lila mobil som jag bloggade som för ganska länge sedan. En w380. Me like! Min gamla trillade ner i en nästan tom kaffekopp med laddargrejen neråt. Så den slutade ladda. RIP.

Kanske ska ta och get started with the day.. Jag fattar inte hur jag kan vara så trött när jag har sovit i 9 timmar? Måste köpa rosenrot eller nåt. Jag har en hel uppsats att skriva. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0