Fredag

Hej och hå. Idag har vi tvättat i tvättstugan. Jag tycker om att vara i tvättstugan, det doftar så gott! Fast nu har jag ett tvättmedel som är oparfymerat, men ändå! Frottéhanddukar är mysigt att tvätta, de blir så fluffiga sen! Idag tvättade jag även min rosa fluffmorgonrock - gissa om jag längtar tills jag får gossa ner mig i den? 

Paralellt med tvättandet har jag även pluggat lite grand. Resultatdelen är klurig... Måste återgå till den snarast.

Sedan ska jag åka och hämta miitt nya rouge och manikyrset samt inhandla lite skinkstek till middagen ikväll då vi ska inviga vår nya wokpanna som vi fick av min moster. 

Igår köpte jag nya skor.



Gissa varifrån? (I know you love this game, Sara!)

Kommentarer
Postat av: Sara Lindqvist

Haha. Vagabond kanske? Snygga iaf! :)

2008-09-20 @ 12:41:27
Postat av: Anonym

sjukt snygga, bra köp!!

2008-10-14 @ 14:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0