Friday

Vi har fått tv. En sån där HD-box där man kan se jättebra bild på en del kanaler... Resten är som vanligt. När man startar ett abonemang så får man oftast hela utbudet av kanalerna. Så vi har nött Canal +, tv1000 osv. ("Hustler" hade man tydligen inte tillgång till...) men gratis är gott! I torsdags såg vi "Blades of glory" och nyss såg vi "Click". Tänkvärd film. Läskigt. Mellan detta så har vi tuggat oss igenom "Spiderman 1, 2 och 3". Och idag såg vi "Hancock". Det har blitt mkt superpowerfilmer senast... Med den nya boxen kan man välja "8 favoriter" bland nästan hela utbudet, R valde nån HD sportkanal och jag valde National Geographic HD. Vilket djurdokumentärer! Det är som småspännande att sitta och kika in i jungeln och sådär, lära sig hur myror äter löv och liknande. Meditativt på nåt sätt.

Mellan allt tv tittande har jag plockat 4 liter vinbär (svarta och röda), bakat kanelbullar, gjort en köttfärspaj, dammsugit leggan och vart väldigt förkyld. Så förkyld att jag har tömt en toarulle nästan. Jag känner att det inte är "Lambi"...

Såhär spontant kan jag ge er ett tips på en superrolig film som ni måste se om ni inte har sett den; "Don't mess with the zohan"!


Kommentarer
Postat av: Anni

Kan jag få en egen tv-kanal hos er? :)

2008-09-11 @ 16:07:19
URL: http://scorpion1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0