Växeln hallå hallå

hallå hallå... Koppla mig till - ja vem det nu kan tänkas vara. I have a new job, Part-time-student-job-not-so-regular type of job. Idag har jag matats med information på hur en växel fungerar. Korvstoppning i det närmaste. 
Idag har jag fått trycka på knappar, Imorgon ska jag få börja prata! Läskigt. 
Helt okej arbetstider, 8-16.30, mån - fre. Fast jag kommer bara få rycka in när det inte är nån annan som kan typ :P 

Idag har vi även cyklat en runda runt den där sjön, Lulsundskanalen kanske det heter? Härligt att röra på sig lite. :) 
Jag känner lite prestationsångest inför imorgon, tänk om jag kopplar fel? får en blackout? lägger på?

Okej, allt det kommer troligen att hända. Men hey! Det är OKEJ. Alla har vi varit nya nån gång på nånting och det är genom misslyckanden som man vet hur man inte ska göra. Fast jag är en person som har svårt för att misslyckas, eller inte så svårt för att misslyckas, men sätter press på mig själv (ibland lite för hård) för att klara det jag företagit mig, ibland lite väl hårt och snabbt.

Deep breath. Think. Take it easy. It will be OK. Deep breath. Take it again. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0