Nu har jag en systemdiggis!

Min kära vän tyckte att jag hade varit en alldeles för "bad blogger" lately. Hon sade dock att "i ditt sista inlägg skrev du att du bara skulle skaffa en systemkamera först, nu har du ju gjort det".
Så okej. Nu finns det inga ursäkter. Time to blog!

Mycket har hänt sedan sist. Jag har slitit med plugget, har knappt haft något annat liv. Dagarna har flugit bort som när man blåser på en sån där död maskros. Under den här tiden har jag hunnit besöka en annan kontinent, åka skoter, skrapat ihop poäng till en magisterexamen (hopefully) har inte fått "beviset" än, jag har fått ett sommarjobb, börjat på sommarjobbet, jag har hunnit äta onormalt många tårtor på väldigt kort tid, jag har fått vara med och fira diverse högtidliga tillfällen, jag har hunnit köpa bil.
Okej jag har haft ett liv. Men då man sitter där i mörkret med näsan intryckt i dataskärmen och skriver på det femtonde PM:et så kan det lätt kännas lite tungt.



Inte den här bilen då. Men en Passat. Men den här bilen kommer baby!






Kommentarer
Postat av: Sara

Bravo! Det är så roligt att läsa din blogg :)

2009-06-16 @ 18:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0