Årets listan

Årets syssla: plugg och jobb
Årets framgång: vikariat, magisterexamen
Årets finaste stund: Bland annat de bröllop jag varit på. Alla magic moments som jag har samlat i hjärtart. Underbara solnedgångar.
Årets onödigaste räkning: Fortfarande TV-avgiften
Årets tristaste: hittade inga åkerbär.
Årets mest uppskjutna sak: Plantera om blommorna
Årets största globala grej: Svinis
Årets tv-upplevelse: Gossip Girl
Årets inflation: Spikmattor
Årets mest imponerande: Jag köpte träningskort
Årets trevligaste: Alla trevliga stunder med trevliga människor
Årets internet 1: facebook
Årets internet 2: portal.student.ltu.se
Årets internet 3: bloggtoppen.se
Årets bästa tv-kanal: tv3, tv4 och kanal 5
Årets resa: USA resan
Årets roligaste: USA resan, alla trevliga festligheter, examen, vikariat
Årets sportsliga besvikelse: Tiger Woods
Årets plats: Home is where my heart is
Årets mysterium: var tog jobben vägen?
Årets mest spelade låt: Bruce Springsteen
Årets hemlighet: Jossans återkomst som jag inte fick säga till någon förrän hon kom
Årets konstigaste: Vet inte
Årets bästa inlägg på denna blogg enligt mig:

http://publishme.se/12915/entries/article/23969160/
Årets viktigaste förändring: Vi bytte bil

Årets film: hm

Årets bok: oj minns inte

Årets lärdom: Fånga dagen
Årets spel: Gurka
Årets ångest: Var är jobben?
Årets ångest 2: jobb
Årets ångest 3: examen?
Årets YES!!!: Examen! Vikariat
Årets känsla: glädje och sorg
Årets nyhet: Jobbet
Årets massmediala händelse: Svinis
Årets intresse: Fotografering
Årets fest: Nyårsfesten var riktigt rolig

Årets julklapp: Pengar, spikmatta, dammsugare, varma vantar :)

Årets tråkiga: det finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0